برخی اشخاص به غلط فکرمیکنند مهمترین ادله پیروزی در رسانه های اجتماعی تعداد دنبال کننده هایی میباشد که فرد داراست. بدین ترتیب ، آنان کارایی مینمایند برای برد خویش میانبر تعیین نمایند و هزینه خرید رهروان را بپردازند. آنان تعداد رهروان شمارا با سطح محبوبیت شما برابر می نمایند. با این حالا ، اینگونه وجود ندارد که رسانه های اجتماعی عمل مینمایند. هر کسی قادر است دنبال کننده بخرد. البته ، شما تأثیرگذار نخواهید بود ، مگر اینکه بتوانید روی مردم تأثیر بگذارید. شما بایستی در طاقچه خویش یک رهبر اندیشه باشید و به طور ارگانیک موردها پایین را بسازید. مشکلی که در خرید رهروان موجود هست این میباشد که یک اکانت بسیار نامتعادل به شما میدهد. شما هزاران دنبال کننده دارید ، ولی تضارب اندک. فقط فردی که در آن تأثیر میگذارید ، خودتان میباشد و برای هر که اکانت شمارا تجزیه و آنالیز میکند عمل رنج وجود ندارد که بتواند آنچه را که انجام داده اید را تشخیص دهد. آرم های رهروان جعلی بی آلایش ترین رویه برای مشاهده یك دنبال كننده دروغین ، وارد كردن اسم اکانت آنها در Checker Credibility Checker / Checker Boter میباشد. اگرچه در اینجا اکثر اشخاص نمرات جامعی را کسب نمیکنند ، ولی به اکانت هایی با نمرات اعتبار بسیار نادر اعتنا خواهید کرد. البته چه چیزی سبب ساز میگردد که یک رهروان جعلی باشد؟ به چه شکل میتوانید بگویید کسی رهروان حقیقی وجود ندارد؟ در اینجا بعضا از علائم خطر برای کاوش در یک اکانت کاربری اینستاگرام آورده شدهاست.
یک اکانت دارنده اعداد \"غیرمعمول\" میباشد. زمانی تعداد رهروان ، اشخاص دنبال گردیده و سطح نامزدی در حیث گرفته میشود ، اکانت های اصلی تصمیم به داشتن الگوهای شبیه دارا هستند. اگرچه همگی اشخاص اکانت های خویش را به طور متفاوتی اداره میکنند ، و بعضا از \"مبتدی و تازه کار\" اکانت های خویش را مانند Instagrammers فصلی اجرا نمیکنند ، شما هنوز هم میتوانید به راحتی نقاط دوردست را تشخیص دهید. برای مثال ، آنان ممکن میباشد هزاران نفر را دوست داشته باشند و از آنان پیروی نمایند ، ولی در قبال بخش اعظمی از آنان را دنبال نمیکنند. شاید آنها در چهره وجود تعداد متعددی را نکنند ، خودشان پست مینمایند. این وما به معنای این وجود ندارد که آنان یک ربات میباشند ، البته نشان میدهد که تحت عنوان یک رهروان از بها پاره ای برخوردار خواهند بود. آنها مطلقاً بر کسی تأثیر نمی گذارند. تأثیرگذاران اصلی رهروان بیشتری از حسابهای خویش را دنبال میکنند - غالباً با لبه قابل توجهی. برای مثال ، به تازگیً ما به 10 گونه برتر بدنسازی اینستاگرام نگاه کرده ایم. سامر ری دراین لیست در ابتدا قراردارد. وی .2 میلیون دنبال کننده دارااست ، البته در قبال تنها 264 اکانت را دنبال مینماید. حتی 10مین نفر در لیست ما ، ایزابل گولارت ، نسبت یک طرفه دارااست: 4.2 میلیون دنبال کننده به 340 اکانت دنبال گردیده. یک
برای یک سری روز اکثری از اقدامات ، البته بعد از آن عمل دیگری اندک میباشد. غالباً فردی در روز ساخت خویش یک ربات تولید میکند که صدها یا این که هزاران نفر را دنبال مینماید. حتی ممکن میباشد در آن روز بعضا از مطالب را به اشتراک بگذارد تا ظاهری حقیقی وواقعی به دست آید. هنگامی ربات اشخاص کافی را دنبال کرد ، متوقف می گردد و به اشخاصی متکی می گردد که اکانت های خویش را ارزیابی نمیکنند و اکانت جعلی را حذف نمیکنند. تأثیرگذار اصیل قصد به رویش نسبتاً اثبات در تعداد رهروان خویش دارا هستند. نرخ ارتقا ممکن میباشد زمانی که آنان تحت عنوان یک تأثیرگذار شناخته شوند ، رویش نماید ، ولی آن ها در زمان دوره کوتاهی (مانند اکثر حسابهای جعلی) تعداد متعددی از دنبال کنندگان نخواهند داشت.
برای خرید فالوور پیشنهاد ما
در ادامه برخی از ویژگی های
چگونه عملکرد اینستاگرام هشتگ انجام می شود؟
نحوه استفاده از هشتگ ها در استوری های اینستاگرام
چگونه اینستاگرام هشتگ نتایج کسب و کار را هدایت می کند؟
نحوه استفاده از اینستاگرام هشتگ برای تجارت: راهنمای بازاریابی