نمی دانید چگونه از هشتگ برای بهبود دید خود در اینستاگرام استفاده کنید؟ به دنبال راهنمایی برای دنبال کردن هستید؟

در این مقاله ، یک راهنمای کامل برای استفاده از هشتگ های استراتژیک در میان پست های فید اینستاگرام ، پست های داستانی و پست های IGTV کشف خواهید کرد.

مبانی استفاده از اینستاگرام هشتگ برای تجارت

افراد زیادی با هشتگ های اینستاگرام می جنگند. آنها یا نمی دانند چگونه از آنها برای تجارت خود استفاده کنند یا فکر می کنند که کار نمی کنند.

چرا هشتگ ها در اینستاگرام بسیار مهم هستند؟ واقعیت این است که آنها سس مخفی موفقیت هستند. اینستاگرام از قابلیت جستجوی بسیار محدود به عنوان یک بستر برخوردار است و یکی از بهترین راه ها برای یافتن و یافتن هرچه بیشتر چشم بر روی محتوای شما ، استفاده از هشتگ است. آنها به شما امکان می دهند در جستجوهای مختلف برای مخاطب مورد نظر خود ظاهر شوید و به افراد بیشتری کمک کنید تا محتوای شما را پیدا کنند.

 

اگر برای یافتن جستجو از هشتگ استفاده می کنید ، در مکان اینستاگرام خود سه مکان وجود دارد که می توانید از هشتگ استفاده کنید:

 

پست های فید اینستاگرام

داستان های اینستاگرام

IGTV

اما محدودیت هایی در مورد چند هشتگ وجود دارد که می توانید استفاده کنید:

در یک پست فید اینستاگرام ، می توانید تا حداکثر 30 هشتگ در زیرنویس یا اظهار نظر استفاده کنید تا آنها در رده بندی جستجو قرار بگیرند. هر هشتگ بیش از 30 مورد در جستجو مشاهده نمی شود.

برای استوری های اینستاگرام می توانید تا سه هشتگ استفاده کنید. می توانید از یک برچسب هشتگ استفاده کنید یا سه مورد را در جعبه متن قرار دهید.

برای IGTV ، می توانید حداکثر تا 30 هشتگ در توصیف ویدیوی خود استفاده کنید.

من در مورد هر یک از این مناطق و هشتگ هایی که بعدا در این مقاله استفاده می کنید ، بسیار بیشتر صحبت خواهم کرد.

آنچه در اینستاگرام نتایج جستجوی هشتگ ظاهر می شود

اکنون که می دانید می توانید از هشتگ های اینستاگرام استفاده کنید و می خواهید آنها را در کلیه مطالب خود قرار دهید ، شایان ذکر است که هیچ تضمینی وجود ندارد که در واقع در هر جستجوی هشتگ خاصی ظاهر شوید. تمام نتایج هشتگ توسط الگوریتم طبقه بندی می شوند.

برای مشاهده نتیجه جستجوی هشتگ ، بر روی نماد جستجو (ذره بین) ضربه بزنید و هشتگ مورد نظر خود را در نوار جستجو تایپ کنید. سپس بر روی برگه برچسب ها ضربه بزنید تا محتوای هشتگ مربوط به آن کلمه یا عبارت را مشاهده کنید.

همه چیز در برگه بالا به صورت الگوریتمی بر اساس شما به عنوان یک فرد و نوع محتوا با شما تعامل طبقه بندی شده است. اگر شما واقعاً توله سگ را دوست دارید ، احتمالاً در نتیجه جستجو محتوا را با توله سگ مشاهده می کنید. اگر واقعاً محتوای نوع خودی را دوست دارید ، احتمالاً مشاهده می کنید که در نتیجه جستجو ، مهم نیست که چه نوع محتوایی را در جستجوی هشتگ جستجو کنید.

الگوریتم اینستاگرام می داند که به دنبال چه چیزی هستید و نتایج جستجو را بر اساس رفتارهای شما مرتب می کند. در نتیجه ، اگر شما و یک دوست در جستجوی همان هشتگ هستید ، نتایج متفاوتی خواهید دید زیرا آنها برای هر یک از شما به صورت جداگانه طبقه بندی شده اند.

اگر در نتایج جستجوی هشتگ خود به برگه اخیر بروید ، آن محتوا به صورت زمانی مرتب شده است ، با جدیدترین پست به اشتراک گذاشته شده در بالای منبع نتایج. هنوز یک نوع الگوریتمی وجود دارد که با این لیست نتایج همراه است و هیچ تضمینی وجود ندارد که محتوای شما با هر هشتگ یا حتی هر هشتگ که شما به طور خاص استفاده می کنید نشان داده شود.

اما همیشه این احتمال وجود دارد که در نتایج جستجو ظاهر شوید ، و هنگامی که موضوع هشتگ وجود دارد ، آنها یک چیز "استفاده از آن یا از دست دادن آن" هستند. اگر از آنها استفاده نکنید ، فرصتی برای حضور در جستجو وجود ندارد. اگر این کار را انجام دهید ، شانس بیشتری برای یافتن توسط افراد بیشتری وجود دارد. بنابراین از آنها استفاده کنید ، از آنها استفاده کنید و از این فرصت استفاده کنید تا افراد بیشتری مطالب شما را ببینند!

اکنون که پایه های عملکرد هشتگ ها در اینستاگرام را می فهمید ، بگذارید عمیق تر بدانیم که چگونه می توان از آنها به صورت استراتژیک در محتوای خود در مناطق مختلف اینستاگرام استفاده کرد.

شماره 1: نحوه استفاده از هشتگ در پست های فید اینستاگرام

پست های فید اینستاگرام شما بهترین فرصت برای حضور در نتایج جستجوی هشتگ های مختلف است. اما هر هشتگ به همان روش کار نخواهد کرد. شما باید در مورد کدام یک از آنها استفاده کنید و چگونه آنها را ترکیب کنید باید استراتژیک باشید.

متأسفانه ، بسیاری از افراد آنچه را من می دانم "اسپاگتی های پرتاب شده بر روی دیوار" هستند و امیدوارند که آن را بچسباند. این کاری نیست که شما می خواهید انجام دهید!

چه تعداد هشتگ باید استفاده کنید؟ از کجا باید استفاده کنید؟ از کدام یک باید استفاده کنید؟ در زیر من دستور العمل فوق العاده مخفی خود را با شما به اشتراک می گذارم تا نه تنها مطالب خود را در بیشتر مواقع پیدا کنید بلکه دنبال کننده ها و فروش بیشتری نیز بدست آورید.

چه تعداد اینستاگرام هشتگ را باید در پستهای فید استفاده کنید؟

شما می توانید حداکثر 30 هشتگ و هر چیزی فراتر از آنچه در جستجو نشان داده نمی شود ، استفاده کنید. اما 30 مورد اول شما هرچقدر که می خواهید رایگان است. اما آیا باید از 30 استفاده کنید؟

توصیه می کنم حداقل از 15-20 استفاده کنید. به طور کلی ، بیشتر بهتر است! اگر از آنها به خوبی استفاده کردید به دنبال همه 30 بروید. تا آنجا که می توانید در هنگام ارتباط با کسب و کار خود از استراتژیک استفاده کنید ، از آنها استفاده کنید.

شما ممکن است ترسو کنید زیرا برخی فکر می کنند این خیلی چیزهاست و دشوار نیست که با این هشتگ های بسیاری روبرو شوید. شاید بتوانید از بالای سر خود به سه یا چهار فکر کنید ، اما چگونه می توانید با 15 تا 20 هشتگ ظاهر شوید؟ این جایی است که دستور العمل فوق العاده پنهان اجرا می شود!

می خواهید هشتگ های مختلفی را از دسته های مختلف محبوبیت ترکیب کنید. برای دیدن محبوبیت هشتگ محبوبیت ، به جستجوی اینستاگرام بروید و در نوار جستجوی برچسب ها ، هشتگ را تایپ کنید. لیست هشتگ که وجود دارد ، به شما می گوید چند پست با هر یک از این هشتگ ها همراه است.

دستور هشتگ فوق العاده مخفی برای حداکثر قرار گرفتن در معرض موارد زیر است:

 

سه تا پنج هشتگ محبوب را انتخاب کنید. هشتگ های محبوب حدود هشتصد هزار تا یک میلیون پست برای یک هشتگ خاص دارند. هر چیزی بیش از 1 میلیون به طور کلی برای شما بی ربط است ، زیرا آنقدر با محتوا اشباع شده است که تنها چیزی که شما را جذب خواهید کرد ، هرمه ها هستند. و شما آن را نمی خواهید!

سه تا پنج هشتگ دارای محبوبیت متوسط ​​را انتخاب کنید. این هشتگ هایی هستند که در محدوده 80،000 تا 300،000 قرار دارند.

سه تا پنج مورد هشتگ خاص را انتخاب کنید. اینها بطور خاص برای صنعت شما ، کارهایی که انجام می دهید ، راه حل ارائه شده و آنچه مشتری شما به دنبال آن است ، فوق العاده هدفمند هستند.

یک یا دو مورد هشتگ مارک تجاری خود را درج کنید.

اگر از این فرمول پیروی کنید ، در حال حاضر تا 12-15-15 هشتگ بدون حتی تلاش برای این کار خواهید بود ، بنابراین می توانید به راحتی به آن شماره 20-20 کل هشتگ برسید.

کدام یک از هشتگ ها را باید در پست های فید اینستاگرام خود استفاده کنید؟

به سادگی اضافه کردن لیست طولانی از هشتگ ها به محتوای شما کافی نیست. نکته اصلی یافتن هشتگ های مربوطه برای تجارت شما است. از هشتگ های معروف مانند #love یا # تعطیلات یا چیزهای پرطرفدار و پرطرفدار استفاده نکنید زیرا این هشتگ ها به طور خاص به تجارت شما مربوط نمی شوند و بیش از حد متمرکز هستند. در عوض ، هشتگ هایی را انتخاب کنید که مخصوص صنعت شما باشد ، محتوایی که ارسال می کنید یا آنچه را به عنوان راه حل ارائه می دهید.

واقعیت این است که بیشتر مردم هشتگ های مناسب را برای مخاطبان خود انتخاب نمی کنند. آنها فقط در مورد تجارت خود و آنچه می خواهند برای آنها بیابند فکر می کنند. بیایید به مثال بیمه اتومبیل نگاهی بیندازیم زیرا احتمالاً هیچ کس برای جستجوی بیمه اتومبیل به اینستاگرام نرود ؛ این چیزی است که Google برای آن استفاده می کند. تنها کسانی که به #carinsurance نگاه می کنند رقبایی هستند که می توانند بیمه اتومبیل بفروشند. با استفاده از این هشتگ مخاطبان هدف شما را جذب نمی کنند.

شما باید به این فکر کنید که مخاطبان شما در کجا قرار دارند. مخاطبان شما چه می کنند؟ مخاطب شما کیست؟

اگر با مثال بیمه اتومبیل ادامه دهیم ، مخاطبان شما افرادی هستند که ماشین دارند. و افرادی که اتومبیل دارند به دنبال چیزهایی مانند #dreamcar یا #lamborghini یا #newcar هستند. و اگر کسی در حال خرید #myfirstcar است ، حدس بزنید که به چه چیزی نیاز دارند؟ بیمه ماشین! اگر از هشتگ در جایی استفاده می کنید که مخاطب در حال حاضر در آن قرار دارد ، باید ظاهر شوید و به آنها محتوای با کیفیت ارائه دهید که برای آنها با ارزش باشد.

برخی از صنایع می توانند با استفاده از هشتگ هایی که مستقیماً با آنچه انجام می دهند ارتباط برقرار کنند ، مانند #weddingphotographer. بله ، اگر کسی به دنبال یک عکاس عروسی است ، به اینستاگرام می رود و به طور خاص آن هشتگ را جستجو می کند. بنابراین آن صنایع می توانند از هشتگ های صنعت استفاده کنند.

اما شما هنوز هم می خواهید در مورد افراد خارج از این قلمرو فکر کنید. اگر تنها کاری که انجام می دهید عکس عروسی است ، عالی است ، اما مردم فقط می خواهند در یک بازه زمانی بسیار محدود به جستجوی شما بپردازند. علاوه بر این هشتگ های مربوط به عروسی ، می توانید به هشتگ های مربوط به مکان های جغرافیایی که در آن کار می کنید و سایر راه های ارائه خدمات به مخاطبان خود در خارج از آن زمان بسیار خاص که به دنبال خدمات شما هستند نیز نگاه کنید.


روزهای زندگی هشتگ ,، ,استفاده ,های ,اینستاگرام ,یک ,استفاده کنید ,از هشتگ ,هشتگ های ,می توانید ,می کنید ,باید استفاده کنید؟منبع

نحوه استفاده از هشتگ در IGTV

چگونه عملکرد اینستاگرام هشتگ انجام می شود؟

نحوه استفاده از هشتگ ها در استوری های اینستاگرام

چگونه اینستاگرام هشتگ نتایج کسب و کار را هدایت می کند؟

نحوه استفاده از اینستاگرام هشتگ برای تجارت: راهنمای بازاریابی

بهترین تمرینات اینستاگرام هشتگ در سال 2020

8 راه برای بهینه سازی هشتگ های اینستاگرام خود

مشخصات

آخرین جستجو ها

هر چی که بخوای تیراهن اصفهان هزینه انجام نقاشی ساختمان بهترین سایت دانلود برای شما پارکینگ متحرک سایبان چادری تاشو هر چی که بخوای رز شاپ سوالات استخدامی دیوان محاسبات حسابرس سال ۹۸ risoapps