The Ultimate Guide to Using Instagram Hashtags In 2019 — Andrea Maree

هشتگ ها در اینستاگرام واقعاً می تواند روشی مؤثر برای رشد دنبال کردن و تعامل شما باشد ، اما بهترین شیوه ها دائما در حال تغییر هستند.

یک استراتژی عالی هشتگ در اینستاگرام فقط به افراد بیشتری نمی رسد - به افراد مناسب برای کسب و کار شما می رسد. در اینجا 8 نکته برای بهینه سازی هشتگ های اینستاگرام خود برای دستیابی به بازار هدف و رشد تعامل خود آورده شده است:

نکته شماره 1: تحلیل اینستاگرام هشتگ خود را بررسی کنید

با نگاهی به عملکرد هشتگ هایی که در گذشته از آنها استفاده کرده اید می تواند یک راه عالی برای تصمیم گیری در مورد هشتگ هایی باشد که دوباره در آینده استفاده کنید.

ابزار تحلیلی بومی اینستاگرام Insights برخی از این داده ها را نگه می دارد - می توانید تعداد افراد را بر اساس هشتگ هایی که استفاده کرده اید ، روی پروفایل خود فرود بیاورید:

اگر در یکی از برنامه های پرداخت شده بعدی هستید ، می توانید برای ردیابی بینش های کلیدی در مورد هشتگ هایی که استفاده می کنید ، از lateral Hashtag Analytics نیز استفاده کنید ، از جمله تفکیک هشتگ هایی که بیشترین لایک ، نظرات ، برداشت ها ، پس انداز و رانندگی خود را دارند. پست های اینستاگرام

ابزارهای تحلیلی اینستاگرام

بعلاوه ، همچنان که همچنان به هشتگ های جدید اضافه می کنید ، می توانید نحوه عملکرد آنها را برای محتوای خود پیگیری دقیق کنید.

اینستاگرام Hashtag Analytics در کلیه برنامه های تجاری بعدی با شروع از 19 دلار در ماه در دسترس است.

 نکته شماره 2: سعی کنید نتایج "برتر" را برای یک هشتگ وارد کنید

اگر تا به حال هشتگ را در اینستاگرام جستجو کرده اید ، احتمالاً در بالای صفحه نتایج متوجه شبکه "Top Posts" شده اید.

قبلاً در برنامه اینستاگرام تلفن همراه وجود داشت که شما فقط 9 پست برتر برای هر هشتگ را مشاهده می کنید ، اما به لطف یک به روزرسانی اخیر ، اکنون می توانید هنگام جستجوی هشتگ ، بین پست های "برتر" و "جدید" تغییر دهید (توجه: هنوز هم فقط 9 پست برتر در نسخه دسک تاپ اینستاگرام).

بدست آوردن در پست های برتر برای یک هشتگ راهی عالی برای کشف توسط کاربران جدید است. مانند نمایش در صفحه کاوش ، می تواند به یک اثر شبکه عظیم منجر شود که اساساً باعث می شود پست شما در اینستاگرام ویروسی شود.

بنابراین چگونه می توانید در هشتگ برتر در پست های برتر قرار بگیرید؟

براساس تجربه ما ، دو عامل که بیشترین نقش را در تعیین اینکه آیا یک پست به پستهای برتر برای یک هشتگ وارد می شود ، دارد ، چقدر درگیر شدن در پست است و چه سرعت درگیر شدن این نامزدی است.

پستهای برتر معمولاً در 24 ساعت اول ارسال ، موقعیت خود را به دست می آورند ، بنابراین شما به آن لایک ها و نظرات نیاز دارید تا سریعاً پس از ارسال ، وارد سایت شوید. اگر شما می توانید اندکی پس از ارسال ، در اینستاگرام خود جذابیت زیادی ایجاد کنید ، این به اینستاگرام علامت می دهد که پست شما با کیفیت است ، جذابیت محتوا را در اختیار شما قرار می دهد.

نکته شماره 3: Hashtag مارک شده خود را در پروفایل اینستاگرام خود وارد کنید

با تشکر از یک به روزرسانی اخیر ، اکنون می توانید هشتگ های قابل کلیک (و نامهای کاربری) را به بیوگرافی اینستاگرام خود اضافه کنید ، ساخت بیوگرافی اینستاگرام که به بازدیدهای وب سایت تبدیل می شود بسیار ساده تر می شود!

آنچه در مورد این ویژگی بسیار جالب است این است که باعث می شود که زندگی شما را حتی کاربردی تر کند - شما می توانید برای تبلیغ همه چیز در زمینه تبلیغات اینستاگرام خود ، از برجسته کردن محتوای نام تجاری خود و اعلام برنامه های اینستاگرام خود ، از هشتگ هایی استفاده کنید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که شامل "#" قبل از هر کلمه ای در زندگی نامه خود باشید و به طور خودکار به پیوند قابل کلیک تبدیل می شود که بازدید کنندگان را به آن هشتگ سوق می دهد.

نکته شماره 4: هشتگ های خود را در اولین نظر ارسال کنید

در حالی که اضافه کردن هشتگ به پست های شما یکی از بهترین راه ها برای تقویت تعامل و جذب پست های خود در مقابل مخاطب هدف شماست ، بیش از حد بسیاری از هشتگ ها در زیرنویس های شما می توانند بی نظیر به نظر برسند (یا بدتر از همه ، spammy!).

درعوض ، ارسال هشتگهای شما در اولین اظهار نظر راهی عالی برای بدست آوردن عنوان شما به عنوان ستاره نمایش است ، بدون اینکه به خطر بیفتد هیچ یک از تعاملاتی را که می توانید با هشتگ انجام دهید.

نکته شماره 5: هشتگ ها را به استوری های اینستاگرام خود اضافه کنید

آیا می دانستید که می توانید هشتگ هایی را به استوری های اینستاگرام خود اضافه کنید؟

افزودن هشتگ به داستان شما یک روش عالی برای ارائه مطالب شما به فرصتی دیگر است که توسط مخاطبان جدید کشف شود.

وقتی افراد در هشتگ در اینستاگرام جستجو می کنند ، اگر به اندازه کافی محبوب باشد ، می توانند مجموعه ای از داستانهای برچسب خورده را در صفحه نتایج جستجو - از جمله مال شما ببینند!

می توانید 10 داستان هشتگ را به هر استوری اینستاگرام اضافه کنید ، از جمله 1 برچسب هشتگ قابل کلیک.

و اگر نگران این هستید که چگونه هشتگ بر زیبایی شناسی با دقت تأثیر می گذارد ، چند مورد هشتگ وجود دارد تا بتواند یکپارچه با پست شما متناسب باشد ، یا کاملاً پنهان شود.

به عنوان مثال ، می توانید هشتگ های مبتنی بر متن خود را کوچکتر کنید (فقط متن را لمس کنید) و آنها را در زیر یک GIF یا برچسب مخفی کنید

نکته: متن هشتگ شما را خیلی کوچک نکنید - اگر ناخوشایند شود ، اینستاگرام از آن استفاده نمی کند و بعید است پست شما در هر جستجوی هشتگ ظاهر شود.

نکته شماره 6: پیروان خود را دنبال کنید تا از هشتگ مارک دار خود پیروی کنند

در بروزرسانی بزرگی از سال 20 ، اینستاگرام قابلیت "دنبال کردن" از هشتگ ها را اضافه کرد ، به این معنی که اکنون می توانید با دنبال کردن هشتگ مربوط به علایق خود ، در موضوعات مختلف (یا انجمن ها) به روز بمانید.

دنبال کردن هشتگ درست مانند دنبال کردن نمایه کاربر انجام می شود. وقتی هشتگ پیدا کردید می خواهید دنبال کنید ، فقط صفحه هشتگ را باز کنید و روی دکمه دنبال دار ضربه بزنید.

نکته شماره 7: کمپین ها و تبلیغات مبتنی بر هشتگ را اجرا کنید

رقابت هایی که درمورد محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) شکل گرفته اند ، همه عصبانیت هستند و با دلیل خوبی: آنها هم برای درگیری رانندگی و هم برای رسیدن به مخاطبان جدید سرگرم کننده ، محبوب و عالی هستند.

مسابقه ای ایجاد کنید که پیروان شما عکسهای خود را در اینستاگرام بارگذاری کنند و پست خود را با هشتگ مارک تجاری خود برچسب گذاری کنند.

نکته شماره 8: از استفاده از ممنوعیت هشتگ ها در اینستاگرام خودداری کنید

نکته آخر اینکه نکته نهایی ما این است که از استفاده از هشتگ های ممنوع در پست های اینستاگرام خودداری کنید.

هشتگ های ممنوع شده توسط اینستاگرام به دلیل نقض دستورالعمل های انجمن پرچم گذاری شده و "غیرفعال شده" - و آنها را برای قرار گرفتن در معرض مارک شما کاملاً بی فایده است.

چه چیز دیگری ، حتی هشتگ های به ظاهر بی گناه در لیست ممنوع قرار گرفته اند ، مانند #humpday و #elevator ، بنابراین قطعاً ارزش برچسب های شما را بررسی سریع می کند!

 


روزهای زندگی هشتگ ,، ,اینستاگرام ,های ,پست ,توانید ,می توانید ,هشتگ های ,خود را ,اینستاگرام خود ,کنید ،منبع

نحوه استفاده از هشتگ در IGTV

چگونه عملکرد اینستاگرام هشتگ انجام می شود؟

نحوه استفاده از هشتگ ها در استوری های اینستاگرام

چگونه اینستاگرام هشتگ نتایج کسب و کار را هدایت می کند؟

نحوه استفاده از اینستاگرام هشتگ برای تجارت: راهنمای بازاریابی

بهترین تمرینات اینستاگرام هشتگ در سال 2020

8 راه برای بهینه سازی هشتگ های اینستاگرام خود

مشخصات

آخرین جستجو ها

www.hares.abad سایت تفریحی و سرگرمی نیو مطلب رمان ارزان سرا mano اجناس فوق العاده SGP درب های امنیتی فروشگاه سایت مناقصات سه سوته خرید کن تحویل بگیر