آیا برای گزارش نتایج بازاریابی اینستاگرام خود به روش بهتری نیاز دارید؟ آیا به دنبال راه هایی برای اندازه گیری پست ها و داستان های اینستاگرام خود هستید؟

در این مقاله یاد می گیرید که چگونه می توانید داده های اینستاگرام Insights و سایر ابزارهای شخص ثالث را جمع کنید تا تصویر کاملی از فعالیتهای بازاریابی اینستاگرام خود بدست آورید.

شماره 1: میزان تعامل اینستاگرام خود را با رقبای خود مقایسه کنید

با استفاده از اینستاگرام Insights ، می توانید نامزدی پست توسط این معیارها شکسته شوید:

دوست دارد

نظرات

سهام

موجب صرفه جویی در

توجه داشته باشید که برای دسترسی به Instagram Insights باید یک حساب کاربری Instagram داشته باشید.

برای شروع کاوش در تجزیه و تحلیل برای یک پست خاص ، پست را باز کرده و روی View Insights در زیر پست ضربه بزنید.

برای یک محتوای عالی ، انواع لایک ، اظهار نظر ، اشتراک و ذخیره را مشاهده می کنید ، تشخیص این که پست ها به بهترین وجه با مخاطبان خود طنین انداز شده اند (و احتمالاً در آینده چه مواردی را ایجاد کنید) آسان می شود.

بعد ا تجزیه و تحلیل نامزدی برای یک پست فردی ، مرحله بعدی محاسبه نرخ نامزدی شماست. کل درگیری دریافت شده در یک پست به عنوان درصدی از پیروان شما بیان شده است. براساس مطالعه ای از Iconosquare ، میانگین میزان درگیری در اینستاگرام 4.7٪ است؛ با این حال ، این صنعت متفاوت است.

قبل از شروع ردیابی نرخ تعامل خود ، برخی از تحقیقات را انجام دهید تا میانگین میزان درگیری رقبا را پیدا کنید. دانستن میزان نامزدی رقبا به شما کمک می کند تا تعامل خود را سنجیده و ببینید که چگونه عملکرد خود را انجام می دهید.

مرکز بازاریابی اینفلوئنسر دارای یک حسابگر رایگان سود آنفلوانسر است که براساس 12 پست آخر ، سرعت نامزدی یک حساب را به سرعت به شما می گوید. می توانید از این ماشین حساب برای بررسی حساب کاربری خود در برابر رقابت خود استفاده کنید تا ببینید که چگونه می توانید مقایسه کنید.

شماره 2: ببینید کدام یک از اینستاگرام هشتگ ها برداشتهای را بهبود می بخشند

استفاده از هشتگ های مناسب در اینستاگرام به شما کمک می کند تا مخاطبان گسترده تری داشته باشید و محتوای خود را در مقابل افراد مناسب قرار دهید. با این وجود ، اگر نمی دانید که از چه هشتگ هایی استفاده کنید می توانید کمی رازآلود شوید.

به علاوه ، اگر از حداکثر 30 هشتگ در هر پست استفاده می کنید ، ممکن است تعجب کنید که چگونه می توانید بگویید کدام یک از برداشت های شما را به حداکثر می رسانند و کدام یک برای شما کار نمی کنند.

Instagram Insights مکان بسیار خوبی برای شروع اندازه گیری هشتگ برای حساب کاربری شما است. با مشاهده بینش های یک پست شخصی شروع کنید. در بخش Discovery ، برداشتهای مختلف به چند دسته از جمله از هشتگ تقسیم می شود.

این متریک به شما می گوید پست شما از هشتگ هایی که استفاده کرده اید ، چه تعداد برداشت را دریافت می کند و می تواند به شما در درک این که آیا این هشتگ ها عملکرد خوبی دارند ، کمک کند.

در حالت ایده آل ، می خواهید از انواع هشتگ در هر پست استفاده کنید تا آنها را در برابر یکدیگر آزمایش کنید. انجام این کار به شما کمک می کند الگوهای بینش خود را مشخص کنید. مجموعه های خاصی از هشتگ ممکن است عملکرد بهتری نسبت به سایرین داشته باشند ، و اگر اینگونه باشد ، می دانید از چه هشتگ هایی استفاده می کنید که بیشتر اوقات استفاده می کنید.

با این وجود ، می توانید دقیقاً چالش برانگیز بدانید که کدام هشتگ ها بیشترین تعامل را برای شما به ارمغان می آورد. این جایی است که ابزار رایگان بررسی اینستاگرام توسط Union Metrics مفید است.

این ابزار هشتگ برتر شما را نشان می دهد ، بنابراین می دانید از آنهایی استفاده کنید که بیشتر برای رسیدن به مخاطبان ایده آل خود استفاده کنید. همچنین ، خود را محدود نکنید که فقط در پست های خود از هشتگ استفاده کنید. همچنین می توانید در استوری های اینستاگرام خود از حداکثر 10 هشتگ استفاده کنید.

شماره 3: کشف کنید که پست های اینستاگرام عملکرد خوبی دارند و ترافیک درایو را انجام می دهند

نیازی به ایجاد محتوای برای رسانه های اجتماعی ضروری نیست. پیگیری محتوای محبوب شما به شما در توسعه محتوای آینده کمک خواهد کرد زیرا دقیقاً می دانید مخاطبان شما چه چیزی را می خواهند ببینند.

برای افشای بالاترین محتوای شما در اینستاگرام چند روش مختلف وجود دارد.

راه اول استفاده از اینستاگرام Insights برای فیلتر کردن محتوای محبوب برای حساب کاربری شماست. برای این کار ، روی سه خط در گوشه بالا سمت راست نمایه تجاری خود ضربه بزنید و سپس به Insights ضربه بزنید.

هنگامی که می دانید کدام پست ها مورد استقبال مخاطبان شما قرار گرفته است ، بازگردید تا ببینید چه چیزی این پست ها را دوست داشتنی کرده است ، بنابراین می توانید آن موفقیت را برای پست های بعدی تکرار کنید.

اینستاگرام می خواهد محتوای با کیفیت را در فید خانه به اشتراک بگذارد. با تجزیه و تحلیل آنچه در گذشته عملکرد خوبی داشته است ، شما جهت کسب و کار خود را برای تولید محتوا ارائه می دهید که شانس بیشتری برای عملکرد خوب در آینده داشته باشد.

در مرحله بعد ، اگر وب سایت دارید ، مطمئن شوید که Google Analytics را راه‌اندازی کرده اید و به آن زمان کافی برای جمع کردن داده داده شده است. در حالی که Google Analytics نمی تواند تجزیه و تحلیل ها را در حساب اینستاگرام شما اندازه گیری کند ، شما هنوز هم می توانید داده های فوق العاده مفیدی از آن دریافت کنید.

بعد از ورود به حساب Google Analytics خود ، می خواهید گزارشی تهیه کنید که دقیقاً به شما نشان می دهد که صفحات وب سایت خود را که دنبال کنندگان اینستاگرام خود روی آن کلیک می کنند ، نشان می دهد.

برای این کار ، روی ستون سمت چپ بر روی رفتار کلیک کرده و Behaviour Flow را انتخاب کنید.

شماره 4: عملکرد استوری اینستاگرام را ارزیابی کنید

استوری های اینستاگرام روزانه 500 میلیون نفر استفاده می شوند. اگر شروع به ردیابی معیارها برای داستانهای اینستاگرام خود نکردید ، اکنون زمان شروع آن است.

نه تنها استوریهای اینستاگرام مکانی محبوب برای تعطیل شدن نیست بلکه معیارهای موجود در اینستاگرام Insights نیز برای جزئیات بیشتر در مورد رفتار مخاطبان شما باورنکردنی است. این داده ها می توانند در درک بهتر تعامل مخاطبان با محتوای شما به شما کمک کنند.

برای دسترسی به معیارهای داستان اینستاگرام خود ، روی سه خط در گوشه سمت راست بالای نمایه خود ضربه بزنید (همانطور که قبلاً برای دسترسی به بینش های پست های خود انجام داده اید) و "Insights" را انتخاب کنید.

سپس به قسمت Stories بروید و روی مشاهده همه ضربه بزنید.

شماره 5: رشد دنبال کننده اینستاگرام را دنبال کنید

ناگفته پیداست که اگر می خواهید حساب خود را رشد دهید ، باید رشد پیروان را دنبال کنید. پس از شروع متناسب سازی محتوای خود به تنظیمات مخاطبان خود ، می خواهید ببینید که آیا این تلاش ها روی موارد زیر تأثیر می گذارد یا خیر.

برای محاسبه رشد خود ، می توانید هر هفته تعداد پیروان خود را بطور دستی پیگیری کنید یا از ابزاری مانند Squarelovin استفاده کنید تا عکس فوری از رشد حساب خود را دریافت کنید.

برای ردیابی دستی رشد خود ، در آخر هفته تعداد دنبال کننده خود را بگیرید و تعداد دنبال کننده هایی که در ابتدای هفته داشتید را کم کنید. سپس در ابتدای هفته این تعداد را با تعداد پیروان خود تقسیم کنید. سرانجام ، آن را 100 برابر کنید تا رشد شما به صورت درصد بیان شود.


روزهای زندگی ، ,اینستاگرام ,پست ,استفاده ,های ,هشتگ ,خود را ,می توانید ,به شما ,اینستاگرام خود ,استفاده کنید ,تعداد دنبال کننده ,میانگین میزان درگیری ,نتایج بازاریابی اینستاگراممنبع

نحوه استفاده از هشتگ در IGTV

چگونه عملکرد اینستاگرام هشتگ انجام می شود؟

نحوه استفاده از هشتگ ها در استوری های اینستاگرام

چگونه اینستاگرام هشتگ نتایج کسب و کار را هدایت می کند؟

نحوه استفاده از اینستاگرام هشتگ برای تجارت: راهنمای بازاریابی

بهترین تمرینات اینستاگرام هشتگ در سال 2020

8 راه برای بهینه سازی هشتگ های اینستاگرام خود

مشخصات

آخرین جستجو ها

سایت لذت دانایــی خرید بهترین لوازم يدكى دامپتراك كوماتسو خرید اینترنتی حرف اخر اینجا همه چی هست نگاه به زیبایی ارزان کده Appks خرید کمپرسور اسکرو استاندارد دانلود آهنگ ترکی