آیا می خواهید ارگانیک بیشتری برای داستانهای اینستاگرام خود داشته باشید؟ نمی دانید چگونه داستانهای اینستاگرام را ایجاد کنید که مردم تماشا می کنند؟

در این مقاله ، چهار راه برای توجه بیشتر به داستانهای اینستاگرام خود ، بدون استفاده از تبلیغات ، پیدا خواهید کرد.

الگوریتم Stories Instagram چگونه کار می کند

الگوریتم اینستاگرام تعداد دنبال کننده هایی را که داستان های شما را می بینند تعیین می کند. این الگوریتم سعی می کند بهترین ، جدیدترین ، مرتبط ترین و جذاب ترین مطالب را برای هر پیروان مشخص کند. سپس آن محتوا را به قسمت قبل از داستانهای دنبال کننده دنبال می کند. به همین دلیل مهم است که افراد را مجبور به تماشای داستان شما تا آخر کنید.

 

به عنوان یک تجارت ، نیازی به دسترسی به همه در اینستاگرام ندارید بلکه باید به افرادی که ممکن است از شما خریداری کنند ، دسترسی پیدا کنید. نکات ارگانیک زیر به شما کمک می کند تا با به اشتراک گذاشتن داستانهایی که دوستشان دارند در زمانی که مربوط به آنها باشد ، به آن مخاطب هدف برسید ، بنابراین توسط الگوریتم تبلیغ می شود. این به شما کمک می کند تا ارگانیک خود را به جامعه ای با سرمایه گذاری و اختصاصی تر افزایش دهید.

 

شماره 1: مطمئن شوید که استوری های اینستاگرام شما یک آغاز ، میانه و پایان دارند

وقتی Instagram Stories در سال 2016 راه اندازی شد ، بعضی ها فکر نمی کردند که این دوام داشته باشد. آنها احساس می کردند که برای جلب توجه کاربران جوان یا فقط در جایی برای پرتاب تصاویر که به اندازه کافی برای خوراک اصلی محسوب نمی شوند طراحی شده است.

حال ، پیش بینی می شود Stories به عنوان اولین روش اشتراک گذاری در اینستاگرام از فید اصلی سبقت بگیرد. شاید قبلاً هم به این دلیل باشد که مدتی است که چهره های رسمی منتشر شدند.

تهیه محتوای با کیفیت برای Stories همان اندازه برای پست های اصلی خوراک مهم است. بنابراین ، شما باید وقت خود را برای ایجاد یک برنامه محتوای استوری اینستاگرام وقت بگذارید.

در هنگام ساخت داستانهای اینستاگرام ، به یاد داشته باشید که آنها باید یک آغاز ، میانه و پایان روشن داشته باشند. با فکر کردن در مورد نکاتی که می خواهید برای ایجاد آن یا پیامی که می خواهید به اشتراک بگذارید ، در ذهن داشته باشید. سپس در نظر بگیرید که برای برقراری ارتباط به طور موثر ، به چه متن و تصاویر نیاز دارید.

National Geographic از قرن نوزدهم داستانهای قانع کننده ای را درباره جهان به اشتراک می گذارد ، و اکنون یکی از مارک های موفق در رسانه های اجتماعی است. آنها در حساب National Geographic WILD خود ، داستانهایی مانند این درباره Rufio the skunk را به اشتراک می گذارند.

مدل National Geographic را می توان به راحتی در حساب اینستاگرام خود ترجمه کرد. در اینجا روش هایی وجود دارد که می توانید داستانهای شغلی خود را به اشتراک بگذارید:

داستان ها و توصیفات مشتری را برجسته کنید.

یک روز را در زندگی مشاغل یا کارمندان خود مشخص کنید.

اطلاعیه های ویژه را به اشتراک بگذارید و تحولات "ابتدا آن را در اینجا ببینید" برای اینکه پست های شما بسیار قابل کلیک باشد

نمایش محتوای منحصر به فرد در پشت صحنه از رویدادها یا سفرها.

سرویس جامعه Spotlight یا فعالیتهای ارتباطی که درگیر آن هستید برای نشان دادن اینکه شما درمورد چه چیزهایی هستید و ارزشهای تجاری شما چیست.

در داستان زیر ، 33 شرکت Acres Brewing بینندگان را در یک سفر جاده ای قرار می دهد - نوع داستان های پشت صحنه ، داستان های بکر و وحشی که اینستاگرام دوست دارد.

نکته نکته: فراموش نکنید که از پستهای اصلی فید اینستاگرام خود استفاده کنید تا به دنبال کنندگان درباره محتوای Stories خود بگویید تا بتوانند قبل از ناپدید شدن ، آن را بگیرند.

اگر مخاطب خاص شما از آن استقبال می کند ، می توانید محتوای نوشتاری با فرم طولانی تر را در Stories ایجاد کنید - اگر دوست دارید پست وبلاگ اینستاگرام ایجاد کنید. با جستجوی عمیق در مباحث مربوط به صنعت نام تجاری خود ، می توانید اطلاعات ارزشمندی را به مشتریان بالقوه ارائه دهید ، و به شما در ایجاد اعتماد کمک می کند.

در داستانهای خود ، حساب بدهی شخصی My Frugal Year تجربه ترخیص بدهی و سهام در مشاوره مالی عمیق را نشان می دهد. به عنوان یک حساب ناشناس ، کاملاً به متن متکی است ، اما هنوز هم ارزش عظیمی را برای پیروانش فراهم می کند.

شماره 2: انواع مختلفی از ویدیو را در استوری های اینستاگرام خود وارد کنید

مطمئناً ارسال عکس در اینستاگرام آسانتر است اما فیلمبرداری توجه مردم را بهتر از هر نوع محتوای دیگر جلب می کند. اینستاگرام در رانندگی این انفجار در ترافیک ویدیوی آنلاین کمک می کند ، بیش از نیمی از مصرف کنندگان می گویند که پس از تماشای یک ویدیو در رسانه های اجتماعی ، با یک برند درگیر شده اند.

استوری های اینستاگرام مکانی مناسب (و ساده ترین) برای استفاده از قدرت فیلم بر روی سیستم عامل است. در اینجا چند روش آسان برای ادغام فیلم در برنامه محتوای Stories وجود دارد:

GIF: از GIF استفاده کنید تا یک پست داستانی جالب در اینستاگرام در حال حرکت ، خنده دار و جذاب باشد. در کادر برچسب Stories از اصطلاحات جستجو استفاده کنید تا GIF های مناسب برای پست خود را پیدا کنید.

بومرنگ: یک عکس کوتاه پشتیبان کوتاه و سریع ایجاد شده برای ایجاد یک فیلم کوتاه ایجاد کنید که به عقب و رو به جلو حرکت کند. این یک اصل اصلی کوتاه و سرگرم کننده اینستاگرام است.

ضبط هندزفری: اینستاگرام به شما امکان می دهد یک سری کلیپ های فیلم 15 ثانیه ای را مستقیماً در Stories ضبط کنید. متن ، تصویر سازی ، GIF و موسیقی را اضافه کنید و فوراً داستان خود را ارسال کنید.

فیلترهای چهره: فیلترهای چهره را اضافه کنید تا یک صحنه بالقوه خسته کننده را به یک سرگرم کننده و قانع کننده تبدیل کنید. سپس با پیروان خود صحبت کنید.

زائران پیتزا از کلیپ های ویدئویی GIF و گرافیکی کوتاه استفاده می کنند - مانند این کلیپ های پیتزا ساخته شده و آهسته ای از آن بیرون می آید - از شخصیت بیرون می آید تا شخصیت خود را به داستانهای خود بیفزایند و مشتریان خود را جشن بگیرند.

اجازه ندهید بودجه کم (یا بودجه کم) شما را متوقف کند. کاربران اینستاگرام انتظار ندارند ویدیوی با کیفیت حرفه ای ، به ویژه در Stories را مشاهده کنند.

گاردین که دارای صفحه خبری موفقی در اینستاگرام است ، چندین ماه را صرف تحقیق در مورد انواع مختلف پست های اینستاگرامی کرد تا مشخص شود که چه چیزی بیشتر از قبل با مخاطبان خود طنین انداز است. آنها دریافتند که این ویدئو پیروان جدید بیشتری را نسبت به پست های استاتیک به همراه دارد و زمان و هزینه ای که برای ساخت فیلم های جلا و حرفه ای ، به ویژه برای Stories ، صرف شده اید ، ارزش آن را ندارند.

در این داستان ، آنها ویدئوی خبری غلیظی را ارسال کرده اند ، اطمینان دارند که طرفداران اینستاگرام آنها از تماشای آن خوشحال خواهند شد. قالب Stories برای فیلم های لحظه ای و لحظه ای مناسب تر است.

شماره 3: با بینندگان داستان های اینستاگرام خود مانند دوستان و خانواده رفتار کنید

اینستاگرام یک پلت فرم بصری است که به مشاغل کمک می کند تا ارتباط شخصی با مشتریان برقرار کنند. کنار رفتن از منطقه راحتی و جلوی دوربین راهی مناسب برای ایجاد اعتماد به نفس با مخاطبان خود و تقویت دامنه داستانها و شغلهای شماست.

از آنجا که اینستاگرام با مارک ها و تأثیرگذار شلوغ تر شده است ، درگیری در هر دو نوع حساب کاهش می یابد. فیس بوک ، صاحب اینستاگرام ، می گوید که می خواهد دوستان و خانواده را در فید مردم قرار دهد. بنابراین یک تجارت چه کاری انجام می دهد؟ بیشتر شبیه دوستان و خانواده باشید.

محتوا را ایجاد کنید که روابط معنادار و آشنا ایجاد کند. با قابل مشاهده بودن ارزشمند باشید. ارسال ها با چهره در آنها همیشه در اینستاگرام محبوب بوده است.

داستان در داستان باشید

هریت اینگلیس ، بنیانگذار شرکت ماسک چشم Spacemasks که خود را گرم می کند ، هنگامی که او به داستان در داستان های خود تبدیل شد ، حضور خود را در بازار مشاهده کرد و فروش را از دست داد. و ، اخبار فلش ، شما همیشه لازم نیست در مورد شغل خود صحبت کنید. طنز و اظهارنظرهای خشک او درباره زندگی روزمره به عنوان یک مادر و صاحب مشاغل باعث ایجاد هواداران وفادار و طرفداران برند شده است.

شماره 4: عناصر استوری اینستاگرام را برای جلب توجه بینندگان اضافه کنید

کاربران اینستاگرام از نظر توجه بی رحمانه ای دارند و شست های باورنکردنی سریع دارند. برای نگه داشتن هرچه بیشتر تماشاگر تا پایان پست ، باید محتوای Stories خود را برنامه ریزی کنید. چگونه و به آموزش ها و آموزش ها بی نقص محتوای "باید تا پایان نگاه کنید" مطالب داستان ها.

با قویترین تصویر یا کلیپ ویدیویی خود در اولین قاب داستان رهبری کنید. از مردم انتظار نداشته باشید که برای شلیک پولی آویزان شوند. علاقه آنها را از حالت تسخیر بگیرید.

گنجاندن عناصر زیر در داستان های شما همچنین به حفظ علاقه بینندگان کمک می کند:

از پیام های متنی استفاده کنید تا دقیقاً در مورد چه چیزی ارسال می کنید و چرا ارزش تماشای آن را دارید.

موسیقی یا صداگذاری را به داستانهای خود اضافه کنید. طبق اعلام اینستاگرام ، 60 درصد داستان ها با صدای روشن تماشا می شوند.

از اعداد یا حروف استفاده کنید تا به شما پیشنهاد دهند دنباله ای از محتوای ارزشمندی را که ارزش افزودن آن را دارید به اشتراک می گذارید.

از جوایز تعاملی برای تشویق پیروان برای شرکت در داستان خود با پاسخ دادن به سؤالات و متنفر کردن در نظرسنجی ها استفاده کنید. این ورودی همچنین می تواند بینش خوبی برای مخاطبان فراهم کند.

Wern PR برای نشان دادن نتایج یک تماس مربی با مشتری از یک نشان شماره در داستان زیر استفاده کرد. بازپرداخت در پایان یک توصیف درخشان برای ورن است. این یک محتوای آگاهی بخشی عالی برای مشتری است - یک ابرقهرمانان و یک داستان قانع کننده برای پیروان آنها.


روزهای زندگی ، ,اینستاگرام ,های ,یک ,داستان ,کند ,می کند ,خود را ,را به ,به اشتراک ,را درمنبع

نحوه استفاده از هشتگ در IGTV

چگونه عملکرد اینستاگرام هشتگ انجام می شود؟

نحوه استفاده از هشتگ ها در استوری های اینستاگرام

چگونه اینستاگرام هشتگ نتایج کسب و کار را هدایت می کند؟

نحوه استفاده از اینستاگرام هشتگ برای تجارت: راهنمای بازاریابی

بهترین تمرینات اینستاگرام هشتگ در سال 2020

8 راه برای بهینه سازی هشتگ های اینستاگرام خود

مشخصات

آخرین جستجو ها

ساب 98 | دانلود زیرنویس فارسی مشاور شهر تبریز گیتی نشاط SIMORGH sefrdesign ارزانی ویژگی‌های ماشین ظرفشویی صنعتی خرید آنلاین پوستر دیواری هتل لوکس تیدا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.