اگر محتوای IGTV باکیفیت را ایجاد می کنید که مورد توجه مخاطبان شما قرار بگیرد ، استفاده از هشتگ در توضیحات ویدیوی IGTV خود راهی عالی برای پیدا کردن افراد بیشتر برای یافتن شما و محتوای شماست.

برای IGTV ، شما می خواهید از استراتژی مشابه آنچه در پست فید اینستاگرام خود استفاده می کنید استفاده کنید. همانطور که در ابتدا توضیح داده شد ، این ترکیبی از سه نوع هشتگ خواهد بود. هشتگهای محبوب ، متوسط ​​و محبوب و دارای طاقچه های خاص.

می توانید حداکثر 30 مورد هشتگ از آنچه در پست فید استفاده می کنید استفاده کنید. باز هم ، این ذهنیت "از آن استفاده کن یا از دست بده" است. هر چه تعداد هشتگ بیشتری استفاده کنید ، شانس بیشتری برای جستجو خواهید داشت.

کجا می توان IGTV Hashtags را قرار داد؟

فرایند بارگذاری IGTV نسبتاً ساده است. بعد از باز کردن برنامه IGTV ، روی علامت به علاوه ضربه بزنید و یک ویدیو را برای بارگذاری انتخاب کنید. وقتی این کار را انجام دادید و تصویر جلد خود را انتخاب کردید ، به صفحه ای می روید که عنوان و توضیحات ویدیوی خود را وارد می کنید. لازم نیست یک عنوان برای ویدیوی خود اضافه کنید یا بارگذاری نشود.

توضیحات اختیاری است ، اما این جایی است که همه افراد خوب به آنجا می روند. می توانید آنچه در این فیلم اتفاق می افتد را توضیح دهید و صرف نظر از اندازه حساب خود ، می توانید یک URL قابل کلیک در اینجا اضافه کنید. این هم جایی است که همه هشتگ های خود را قرار می دهید. هیچ توضیحی بعدی وجود ندارد ، بنابراین همه این هشتگ ها را مستقیماً در توصیف ویدیوی IGTV قرار دهید.

فیلم های IGTV در جستجوی هشتگ

هنگامی که ویدیوی شما در IGTV بارگذاری شد ، برای هشتگ های موجود در عنوان جستجو می شود و به طور بالقوه در نتایج جستجو در آن جستجوهای هشتگ ظاهر می شود.

هنگامی که نوبت به نتایج جستجو در هشتگ می رسد ، یک پست خوراک عادی یک مربع واحد را در اختیار می گیرد. فیلم های IGTV یک فیلم مربع بزرگ است که املاک و مستغلات بیشتری را برای شما فراهم می کند تا افراد بتوانند محتوای شما را ببینند. همچنین نماد IGTV در نتایج جستجو در تصویر کوچک این فیلم ظاهر می شود.

مانند سایر مطالب دیگر ، هیچ تضمینی وجود ندارد که ویدیوی IGTV شما در هر یک از نتایج جستجوی هشتگ ظاهر شود. با این حال ، اگر شما یک پست با عملکرد بالا دارید که به خوبی با مخاطبان خود انجام می شود و برای ایده آل مخاطبان هدف شما مطلوب است ، شانس بهتری برای طبقه بندی الگوریتمی برای مخاطبان هدف برای مشاهده آن در نتایج جستجو بدست می آورید.

قرار گرفتن در معرض IGTV اضافی

وقتی ویدئویی به طول بیش از 1 دقیقه در IGTV بارگذاری می کنید ، می توانید پیش نمایش 1 دقیقه ای را در فید معمولی اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. با این کار ، در فیدهای دنبال کنندگان شما نشان داده می شود و به عنوان یک پست معمولی در پروفایل شما باقی می ماند. وقتی کسی آن ویدیو را دید ، کمی سریع در انتها مشاهده می شود تا بتوانند ویدیوی کامل را در IGTV تماشا کنند. اگر آنها پیش نمایش کامل 1 دقیقه ای را تماشا کنند ، سریعاً فوراً تماشا می کنند که بقیه ویدیوها را در IGTV مشاهده کنند ، افرادی را به آنجا ارسال کنند تا بازدیدهای بیشتری از شما دریافت کنند و امیدوارم تبدیل های بیشتری انجام دهند.

نکاتی در مورد انتخاب یک مارک تجاری هشتگ برای تجارت شما

نکته مهم برای یادآوری این است که هیچ کس صاحب یک هشتگ نیست. شما نمی توانید از علائم تجاری علامت تجاری داشته باشید ، هر کسی می تواند از آنها استفاده کند و می تواند هر ترکیبی از کلمات یا عبارات باشد. بنابراین چگونه یک مورد مناسب برای برند خود انتخاب می کنید؟

گاهی اوقات هشتگ های طولانی مدت را مشاهده می کنید و دیگران بسیار کوتاه هستند. آیا یک نوع بهتر از دیگری است؟ این به شما ، شغل شما ، مخاطبان شما و آنچه در این هشتگ استفاده می کنید بستگی دارد.

هشتگ های مسابقه اینستاگرام معمولاً ممکن است کمی طولانی تر باشند زیرا ظرفیت استفاده محدودی دارند. شما می خواهید هشتگ مسابقه شما توصیفی باشد. حتی می تواند چیزی مربوط به مسابقه یا مسابقه باشد ، بنابراین مشخص می کند هشتگ برای این منظور تعیین شده است.

اگر این یک هشتگ مارک معمولی برای تجارت شما است ، این نکات را در نظر داشته باشید:

طول مناسب را پیدا کنید. از مخفف کوتاه شده استفاده نکنید که آنقدر رایج است که سایر مارک ها یا افراد ممکن است از آن استفاده کنند یا محتوای شما تنها محتوای آن هشتگ نخواهد بود ، باعث سردرگمی در مورد نام تجاری شما شود. در حالت ایده آل ، شما می خواهید چیزی در محدوده 10 تا 20 کاراکتر باشد.

اطمینان حاصل کنید که واضح است

آن را ساده نگه دارید تا یادآوری آن آسان باشد. چیزی پیچیده یا سخت طلسم را انتخاب نکنید. در غیر این صورت ، مردم مکرراً از آن استفاده نمی کنند.

برای نشان دادن ، من از #jennstrends استفاده می کنم که نام تجاری من است. و Social Media Examiner از #smexaminer استفاده می کند. آنها آن را مختصراً نگه می دارند و آن را کوتاه و شیرین می کنند اما قابل تشخیص و متمایز از برند هستند.

نتیجه

هشتگ واقعا کلید موفقیت در اینستاگرام است. برای رسیدن به افراد بیشتر ، مخاطبان خود را رشد دهید و به مطالب خود علاقه بیشتری داشته باشید - از طریق همه مؤلفه های اینستاگرام - باید از هشتگ استفاده کنید. آنها به شما اجازه می دهند تا توسط افراد مناسب پیدا شوید و مطالب خود را به افرادی که بیشتر به آنها نیاز دارند (یا می خواهید) برای دیدن آن بدست آورید.

اما باید با هشتگهای خود استراتژیک باشید. شما باید بدانید که از کدام یک استفاده کنید ، چگونه از آنها استفاده کنید و چگونه می توانید برای هر جنبه ای از اینستاگرام از آنها سرمایه گذاری کنید تا موفقیتی را که ما در مورد آنها صحبت کردیم مشاهده کنید. به هشتگ هایی که اکنون استفاده می کنید نگاهی خوب بیندازید و سعی کنید موارد بهتری پیدا کنید. دریابید که چه مارک های دیگری برای هشتگ های خود استفاده می کنند. وقتی یک جستجوی هشتگ را مرور می کنید ، به فهرست هشتگ های "مشابه" در اینستاگرام خود نگاه کنید.

توصیه می کنم همه این هشتگ ها را در لیست هایی در تلفن یا دستگاه تلفن همراه خود جدا کنید که بر اساس طبقه بندی یا نوع محتوا از هم جدا شده اند ، بنابراین می توانید در صورت نیاز به آنها برای هر یک از پست های آینده اینستاگرام خود به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنید.

شما چی فکر میکنید؟ آیا از هشتگ استفاده می کنید تا بیشتر در اینستاگرام قرار بگیرید؟ آیا به دنبال این هستید که یک رویکرد استراتژیک تر برای هشتگ های اینستاگرام را امتحان کنید؟ لطفا افکار یا نکات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.


روزهای زندگی ، ,هشتگ ,استفاده ,یک ,igtv ,های ,می کنید ,استفاده می ,هشتگ های ,را در ,می توانیدمنبع

نحوه استفاده از هشتگ در IGTV

چگونه عملکرد اینستاگرام هشتگ انجام می شود؟

نحوه استفاده از هشتگ ها در استوری های اینستاگرام

چگونه اینستاگرام هشتگ نتایج کسب و کار را هدایت می کند؟

نحوه استفاده از اینستاگرام هشتگ برای تجارت: راهنمای بازاریابی

بهترین تمرینات اینستاگرام هشتگ در سال 2020

8 راه برای بهینه سازی هشتگ های اینستاگرام خود

مشخصات

آخرین جستجو ها

قالیشویی در اصفهان | خلیج فارس کارا یدک آموزش طراحی لباس هر چی بخوای هست هک و ترفند IndustrialBlog قیمت انواع کاغذ دیواری سه بعدی شرکت فروش تجهیزات آزمایشگاهی باکیفیت و ارزان الان بخر تحویل بگیر بهترین سهام برای خرید