استفاده از هر دو نوع هشتگ از دسته بندی های محبوبیت مختلف و هشتگ هایی که مخاطب شما در واقع وقت خود را صرف می کند ، نتایج شما را برای کسب و کار شما رقم خواهد زد این ممکن است به صورت پیروان جدید ، ایمیل یا تماس تلفنی یا مشغول ارسال در پست شما باشد.

چطور؟ بیایید ببینیم چه اتفاقی می افتد:

هشتگ های محبوب ، فعالیت اولیه عدم پیروان را به شما می دهد. در طی چند ثانیه (شاید چند دقیقه) ، محتوای شما در بایگانی آن هشتگ های معروف دفن خواهد شد.

هشتگ های معتدل محبوب ، محتوای شما را برای ساعاتی در روز با افراد بیشتر پیروان فعال نگه می دارند.

در همین حال ، مخاطبان موجود شما در هنگام ورود به اینستاگرام با محتوای شما درگیر هستند.

الگوریتم اینستاگرام به محتوای شما نگاه می کند و تعیین می کند که طرفداران شما به طور مداوم آن را دوست دارند و افراد غیر دنبال آن را مشاهده می کنند و آن را دوست دارند. اینها سیگنالهای مثبتی برای اینستاگرام است! شما در حال ایجاد محتوای عالی هستید که مردم دوست دارند.

و بعد ، در آن هشتگ های خاص با طاقچه ، شما رتبه بندی را به عنوان یک پست برتر انجام می دهید.

پست های برتر می توانند حتی برای ماه ها در آن مکان های برتر بمانند ، به این معنی که اگر کسی به دنبال آن هشتگ خاص است ، وقتی به آن نتیجه جستجو بروید ، شما یکی از اولین ها خواهید بود ، شاید اولین نفر باشد ، آنها را می بینند. در آن برگه هشتگ عملکرد بالا.

چه اتفاقی می افتد که آنها آن را ببینند؟ آنها به محتوای شما ضربه می زنند! آنها اکنون در نمایه شما هستند. ممکن است آنها از شما پیروی کنند ، زیرا می دانند که به آنها ربط دارید. شما محصولی یا خدماتی دارید که برای آنها ارزشمند باشد. حتی اگر این دکمه های عملکرد را در نمایه اینستاگرام خود فعال کرده باشید ، حتی ممکن است به شما ایمیل دهند یا با شما تماس بگیرند. شما در واقع می توانید با این تاکتیک فروش را ببندید!

کجا باید اینستاگرام خود هشتگ را قرار دهید؟

اکنون می دانید هشتگ اینستاگرام از چه مواردی استفاده می کنید و در پست فید خود استفاده خواهید کرد. آنها را کجا می گذارید؟ این احتمالاً سؤالی قدیمی است زیرا از هشتگ های تجاری در اینستاگرام استفاده شده است.

عنوان یا نظر ، اهمیتی دارد؟ در واقعیت ، نه. برخی از مطالعات می گویند که قرار دادن آنها در زیرنویس کمی مفید است. برخی از افراد ترجیح می دهند آنها را در کامنت بگذارند تا آنها را پنهان کند تا ظاهراً اسپم به نظر نرسند.

اگر از دستور هشتگ در بالا استفاده می کنید ، چه هشتگ های خود را در عنوان قرار دهید و چه اظهار نظر تأثیر قابل توجهی نخواهد داشت. محتوای شما تحت تأثیر این الگوریتم براساس مکان هشتگ قرار نمی گیرد. تأثیرگذاری بر نتایج جستجو تأثیر نخواهد گذاشت. هر دو تاکتیک کار می کنند. این مسئله ترجیحاً شخصی است که هشتگ های خود را در کجا قرار دهید.

تأیید این است که اگر از هشتگ های فوق العاده محبوب استفاده می کنید ، مکان آنها را در کجا قرار دهید. اگر از هشتگ با 5 میلیون یا بیشتر پیام ارسال شده استفاده می کنید (که مطابق با دستور العمل فوق نیست) ، این مواردی هستند که می خواهید عنوان را در این قسمت قرار دهید.

دلیل این امر این است که در 10 تا 30 ثانیه به شما کمک می کند تا آن لیست هشتگ را در یک کامنت قرار دهید ، شما در این مرکز هشتگ و تمام این تعامل بالقوه وقت ارزشمند خود را از دست می دهید. در این شرایط ، هشتگ های زیرنویس را برای بهترین نتیجه بگذارید.

علاوه بر این ، زیرنویسها بعد از خط دوم متن با ". بیشتر" کوتاه می شوند تا افراد به هر حال هشتگ های شما را در زیرنویس مشاهده نمی کنند ، مگر اینکه برای خواندن کل عنوان ضربه بزنند. لازم نیست نگران "پنهان کردن" آنها در یک اظهار نظر باشید.

آیا پستهای شما در جستجوی اینستاگرام هشتگ نمایش داده می شوند؟

چگونه می دانید هشتگ های شما کار می کنند؟ آیا در جستجو ظاهر شدید؟ آیا افراد محتوای شما را پیدا کردند؟

ساده ترین راه برای پیدا کردن ، بررسی بینش های مربوط به خود پست است. در زیر پست و بالای عنوان ، پیوند View Insights را مشاهده خواهید کرد.

برای باز کردن یک صفحه کوچک از اطلاعات ، روی مشاهده Insights ضربه بزنید. برای دیدن صفحه کامل اطلاعاتی که به شما می گوید چگونه این پست انجام شده است ، به آن نوار فهرست کوچک بروید. پیمایش را ادامه دهید و قسمت پایین صفحه به شما می گوید برداشت های شما از کجا آمده است ، از جمله اینکه چند برداشت از هشتگ ها به وجود آمده است. شما نمی توانید بگویید که هشتگ های شخصی چه تعداد برداشت را ایجاد کرده اند اما عملکرد هشتگ کلی را مشاهده خواهید کرد.

این امکان وجود دارد که شما نتوانید برای هشتگ رتبه بدهید یا در معرض نمایش بسیار کمی از آنها قرار بگیرید. گاهی اوقات به این دلیل است که محتوای شما فقط چندان مناسب نیست. و اگر با پیروان شما عملکرد خوبی نداشته باشد ، بعید است که اینستاگرام آن را به غیر دنبال کنندگان نشان دهد. همچنین ممکن است که محتوای شما در یک محیط بسیار اشباع قرار داشته باشد ، جایی که زمان مناسبی برای نمایش در آن نتایج هشتگ اختصاصی نیست.

هر پست در هشتگ عملکرد خوبی نخواهد داشت. چندین پست را مرور کنید و نگاه کنید و ببینید هشتگهای شما برای هر یک از این پست ها چگونه انجام می شود. سؤالاتی مانند:

چند بار محتوای شما در جستجوهای هشتگ نشان داده شده است و چه ثباتی برای آن پست های با عملکرد بالاتر وجود دارد؟

آیا پست به موقع و مرتبط بوده است ، که ممکن است در نتایج جستجوی بالاتر تأثیر داشته باشد؟

آیا یک مؤلفه ثابت وجود داشت؟ شاید هر بار که از رنگ آبی در محتوای خود استفاده کردید ، نتایج جستجوی بهتری کسب می کنید.

به جزئیات پست خود نگاهی بیندازید تا به شما کمک کند تا تعیین کنید چه محتوا برای شما بهتر عمل می کند.

توجه: اگر گزینه ی شیر روی View Insights را نمی بینید ، احتمالاً هنوز هم به عنوان نمایه شخصی تنظیم شده اید. بینش فقط برای پروفایل های تجاری و پروفایل های خالق در دسترس است. برای دسترسی به این ویژگی ها ، باید نمایه خود را ارتقا دهید.

The Guide to Instagram Hashtags for 2020 - Expand Cart


روزهای زندگی ، ,هشتگ ,های ,پست ,محتوای ,اینستاگرام ,هشتگ های ,محتوای شما ,شما در ,را در ,به شمامنبع

نحوه استفاده از هشتگ در IGTV

چگونه عملکرد اینستاگرام هشتگ انجام می شود؟

نحوه استفاده از هشتگ ها در استوری های اینستاگرام

چگونه اینستاگرام هشتگ نتایج کسب و کار را هدایت می کند؟

نحوه استفاده از اینستاگرام هشتگ برای تجارت: راهنمای بازاریابی

بهترین تمرینات اینستاگرام هشتگ در سال 2020

8 راه برای بهینه سازی هشتگ های اینستاگرام خود

مشخصات

آخرین جستجو ها

ورق استرچ متال امام زمان بهترین مارک لوازم ارایشی در ایران officenavak الان بخر تحویل بگیر سبزمارکت راهکار های اپیلاسیون Lyannafnow3 Teren مجله تفریحی نبض آنلاین emohtava