هشتگ های اینستاگرام می توانند ابزاری قدرتمند برای کشف در صورت استفاده صحیح باشند - اما می توانند در صورت استفاده نادرست به صورت اسپم به نظر برسند و به حساب شما آسیب بزنند.

در اینجا چند قانون برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر از هشتگ های اینستاگرام خود در سال 2020 آورده شده است:

شماره 1: چه زمانی باید از اینستاگرام هشتگ استفاده کنم؟

جواب کوتاه؟ هر چند وقت ممکن! هر وقت محتوا را در اینستاگرام به اشتراک می گذارید ، خواه پست باشد یا داستانی از اینستاگرام باشد ، اگر هدف شما این است که هرچه بیشتر افراد مشاهده کنید ، باید از هشتگ های اینستاگرام استفاده کنید.

این گفته می شود ، ممکن است مواردی وجود داشته باشد که استفاده از هشتگ ضروری نباشد ، مانند این که یک حکایات شخصی یا داستانی را به اشتراک می گذارید.

این بیشتر در مورد Instagram Stories بیشتر از پست های معمولی (به دلیل اینکه آنها معمولاً بیشتر اتفاقی هستند) اتفاق می افتد ، اما از نظر پرونده ای متفاوت است. در پایان روز ، بهتر است وزن و یا موضوع پست خود را به همراه آنچه می خواهید برای دستیابی به آن اندازه گیری کنید ، انتخاب کنید و سپس تصمیم بگیرید که آیا استفاده از هشتگ منطقی است.

شماره 2: چند هشتگ باید استفاده کنم؟

متأسفانه ، هیچ تصمیمی سخت و سریع وجود ندارد كه تصمیم بگیرد از چه تعداد هشتگ استفاده كنید. در حالی که برخی از متخصصان مانند الکس توبی استفاده از حداکثر تعداد هشتگ مجاز را توصیه می کنند ، زیرا امکان کشف بیشتری به شما می دهد ، برخی دیگر استفاده از فقط 5-10 را توصیه می کنند.

ما انواع استراتژی ها و ایده ها را در مورد چند هشتگ تفاوت ایجاد کرده ایم ، اما در پایان روز ، واقعاً به عهده شماست. اگر می توانید 30 مورد هشتگ فوق العاده مناسب برای اضافه کردن به هر پست پیدا کنید ، پس حتماً باید به دنبال آن باشید.

با این حال ، اگر شما با استفاده از بسیاری از آنها احساس راحتی نمی کنید ، احساس راحتی کنید که از کمتر استفاده کنید اشکالی ندارد که با تعدادی از هشتگ هایی که در پست های خود استفاده می کنید را آزمایش کنید - این همه چیز در یافتن نقطه شیرین هشتگ شما است!

شماره 3: از هشتگ هایی که باید استفاده کنم؟

مهمترین نکته در هنگام تصمیم گیری درمورد استفاده از هشتگ ها این است که شما عمدی هستید - مانند این ، از هشتگ هایی استفاده می کنید که مخاطب هدف شما در واقع جستجو و دنبال می کند!

طبق گفته توبی ، مهم است که هشتگ های اینستاگرام خود را در هر پست تنظیم کنید تا از "اسپم بودن" خودداری کنید. همچنین این ایده خوبی است که از هشتگ های جالب مانند #likeforlike و هشتگ هایی که بیش از 1M بار استفاده شده اند ، دوری کنید. اگرچه این هشتگ ها ممکن است چند مورد پسند شما را به دست آورند ، آنها به شما کمک نمی کنند دنبالههای بسیار درگیر و هدفمندی را پرورش دهید.

درعوض ، سعی کنید هشتگ های انجمن فوق العاده طاقچه را بطور خاص با مطالبی که ارسال می کنید ، جستجو کنید. بد نیست استفاده از زیرنویس های ذخیره شده برای ساختن چندین لیست هشتگ که بر اساس موضوع یا دسته بندی شده اند ، استفاده کنید.

به عنوان مثال ، اگر شرکتی هستید که صاحبان مشاغل کوچک را در صنعت مد هدف قرار دهید ، ممکن است هشتگ های مختلفی داشته باشید که در موضوعات مختلف از آنها استفاده می کنید.

برخی ممکن است مخصوصاً برای مشاغل کوچک باشد ، در حالی که برخی دیگر ممکن است مربوط به مد و تجارت باشد. نکته اصلی این است که آنها را جمع آوری و دسته بندی کنید به طوری که وقتی از آنها در یک پست استفاده می شود ، به راحتی می توانید بگویید که بیشترین مشغله در پست شما کدام است.

و فراموش نکنید که هر زمان که معنی پیدا کند از هشتگ مارک تجاری خود استفاده کنید! اولین قدم برای به دست آوردن سایر کاربران برای به اشتراک گذاشتن هشتگ مارک تجاری خود استفاده از آن است.

شماره 4: آیا هشتگهای من قابل مشاهده است؟

طبق اعلام اینستاگرام ، می توانید هشتگ را به عنوان زیرنویس یا نظرات اضافه کنید.

با این حال ، با افزودن هشتگ به زیرنویسها ، به محض انتشار انتشار ، از تعامل اضافی بهره مند می شوید ، نه اینکه منتظر بمانید تا نظر و نظر شما ارسال و ارسال شود.

اگر یک شرح زیر را ترجیح می دهید ، می توانید شکاف خط بین قسمت اصلی عنوان و هشتگ ها را نیز اضافه کنید. این باعث می شود هشتگ های شما به طور مرتب از بین بروند ، بنابراین می توانید زیبایی شناسی زیبا و ساده ای را حفظ کنید:

اگر کاربر بعدی هستید ، می توانید به راحتی برنامه های بعدی را به شرح زیر اضافه کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هنگام نوشتن عنوان خود کلید بازگشت را فشار دهید و زیرنویس های زیبایی و دلخواه برای پست های اینستاگرام خود خواهید داشت!

استفاده از هشتگ های اینستاگرام به صورت استراتژیک راهی عالی برای ارتباط با مشتریان ، پیدا کردن مطالب ایجاد شده در مورد شما توسط طرفداران شما و ایجاد روابط طولانی مدت با شرکای تأثیرگذار است!

برای حرکت با استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود آماده هستید؟ بعداً برنامه ریزی ، مدیریت و برنامه ریزی پست های اینستاگرام را برای شما آسان می کند!

Most Popular Hashtags For Likes, Followers and Comments -


روزهای زندگی ، ,هشتگ ,استفاده ,های ,اینستاگرام ,پست ,از هشتگ ,هشتگ های ,استفاده از ,های اینستاگرام ,است کهمنبع

نحوه استفاده از هشتگ در IGTV

چگونه عملکرد اینستاگرام هشتگ انجام می شود؟

نحوه استفاده از هشتگ ها در استوری های اینستاگرام

چگونه اینستاگرام هشتگ نتایج کسب و کار را هدایت می کند؟

نحوه استفاده از اینستاگرام هشتگ برای تجارت: راهنمای بازاریابی

بهترین تمرینات اینستاگرام هشتگ در سال 2020

8 راه برای بهینه سازی هشتگ های اینستاگرام خود

مشخصات

آخرین جستجو ها

فروشگاه آنلاین فروش حبوبات ایرانی و خارجی دانلود رایگان قیمت تابلو پلکسی دانلود برای شما بهترین سایت آموزش تخصصی زبان انگلیسی مشاغل شیراز دیجیتال مارکتینگ فروش فلزیاب Imager Mixer 20000